Úvod » Knihy » Počítačová literatúra » logo lounge 5
Piaty zväzok najpredávanejšej série LogoLounge prináša vzrušujúcu zbierku 2 000 úplne nových log od dizajnérov z celého sveta odoslaných na stránku LogoLounge.com, najväčšiu zbierku návrhov log na svete. Predná strana knihy obsahuje inšpiratívnu sériu článkov, ktoré predstavujú špičkové dizajnérske práce od popredných svetových dizajnérov ako Lippincott, Felix Sockwell, Fragile, Cato Purnell, Chermayeff & Geismar, Mattson Creative, Moving Brands, Origin Communications a Hulsbosch. Druhá časť knihy obsahuje 2 000 log logicky usporiadaných podľa kategórií (typografia, erby, ľudia, mytológia, príroda, šport a podobne), plus ďalšie články o najnovších dielach spoločností Interbrand, Design Ranch, Von Glitschka, Landor a ďalších .
Catharine Fishel sa špecializuje na prácu a písanie o dizajnéroch a príbuzných odvetviach. Jej písanie sa objavilo v mnohých popredných publikáciách, vrátane PRINT, Communication Arts, Graphis, ID a mnohých ďalších. Je redaktorkou webovej stránky a je autorkou kníh vrátane papierovej grafiky, minimálnej grafiky, redizajnu identity, dokonalého balíka, navrhovania pre deti, série LogoLounge I-VI,série hlavnej knižnice LogoLounge a knihy Ako rásť ako grafický dizajnér . Žije v Peoria, Illinois.
Bill Gardner je prezident spoločnosti Gardner Design v meste Wichita v Kansase a produkoval práce pre spoločnosti Cessna, Thermos, Pepsi, Pizza Hut, Kroger, Hallmark, Cargill Corporation a olympijské hry v Aténach 2004. Jeho práca bola predstavená v odboroch Communication Arts, Print, Identity, Graphis, New York Art Directors, Museum of Modern Art a na mnohých ďalších národných a medzinárodných výstavách dizajnu. Je zakladateľom LogoLounge.com a autor LogoLounge 1, 2, 3, 4, 5, 6 a 7 sa LogoLounge majster knižnica série, každoročné LogoLounge Logo Trend Report a Logo Creed .